Salvați Copiii: În România, un copil sub un an moare la fiecare cinci ore, din cauze ce ar putea fi prevenite

 •  Social
348 afişări

În România, un copil sub un an moare la fiecare cinci ore din motive ce ar putea fi prevenite, a declarat joi președintele executiv al organizației Salvați Copiii, Gabriela Alexandrescu, la lansarea unei campanii în cadrul căreia oamenii pot "dona timp" bebelușilor născuți prematur.

df75aedd-7be3-432e-84fd-5e9dac20241b

La eveniment au fost prezenți și susținătorii campaniei, Simona Halep și Horațiu Mălăele.

"O secundă de concentrare pentru mine înseamnă un punct, o înfrângere sau o victorie", a declarat Simona Halep, care este pentru al doilea an implicată în campania ce are ca scop dotarea maternităților din România cu echipamente necesare pentru îngrijirea prematurilor.

"Rog toți susținătorii mei să îi ajute", a spus sportiva.

La rândul său, Gabriela Alexandrescu a amintit că România este pe primul loc în Uniunea Europeană în ceea ce privește mortalitatea infantilă, cu o medie de 8 decese la mia de nou-născuți.

"În România, unul din zece copii se naște prematur și are nevoie de timp", a spus ea.

De asemenea, Alexandrescu a amintit că în 2010 a început campania Salvați Copiii pentru dotarea maternităților. În total, au fost strânși aproximativ 7,3 milioane de lei cu care au fost cumpărate echipamente pentru 58 de maternități din 34 de județe. Ea a spus că o treime din acești bani a fost strânsă prin intermediul campaniei desfășurate alături de Dorna.

Anul acesta, cei care vor să se implice în campanie pot "dona timp" pentru copiii născuți prematur.

Campania "Grijă pentru Copii", desfășurată de Dorna în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, intră în cel de-al patrulea an de existență. Cu susținerea Simonei Halep, proiectul le adresează românilor o nouă provocare în 2016, aceea de a dona timp, pentru a oferi o șansă la viață copiilor născuți prematur.

Pe site-ul www.dorna.ro, cei care aleg să doneze timp o pot face în două feluri — urmărind clipul de susținere a campaniei sau creându-și propriul clip. Dorna va aduna secundele donate din vizionarea clipurilor de susținere, iar de fiecare dată când se cumulează echivalentul a 3 luni va dona câte un echipament de specialitate dedicat îngrijirii copiilor născuți prematur.

AGERPRES/(AS — autor: Oana Ghiță, editor: Georgiana Tănăsescu, editor online: Alexandra Cruceru)

Etichete:
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Comentează


Articole recomandate


Știrile momentului

Știri recente din Social

Cele mai citite din Social

Tu actualizezi lumea.

Ai filmat sau fotografiat un eveniment ieșit din comun? Noi îţi publicăm știrea.

Află mai multe
Noul Agerpres