Modifică dimensiunea fontului:
Londra, 27 nov /Agerpres/ - Visul tuturor elevilor a devenit realitate: s-a inventat app-ul prin care poţi aplica la orice universitate din lume direct de pe telefonul mobil. Aplicaţia se numeşte UKADEMICS şi a câştigat premiul de cel mai bun start-up la nivel European în 2014, premiu decernat la sediul Facebook din Londra de Worth Capital. Proiectul a fost declarat câştigător dintr-o listă impresionantă de peste 425 de proiecte din 27 de ţări, informează un mail remis AGERPRES de UKADEMICS.
UKADEMICS este proiectul unei echipe internaţionale de tineri antreprenori formată din: Andre Rosendo (Portugalia), Paula Pascu (România), Vako Imnaishvili (Georgia) şi Maike Tils (Germania). Cei 4 antreprenori au peste 5 ani de experienţă în domeniul educaţiei internaţionale, fiind experţi în procesul de admitere la universităţi din Marea Britanie.
UKADEMICS este echivalentul Booking.com pentru educaţie. Este o platforma online prin care elevii interesaţi de studii în străinătate îşi pot alege programul potrivit, pot trimite aplicaţia la universitate şi chiar iniţia formalităţile de obţinere a finanţării, fără să fie nevoie să părăsească website-ul sau aplicaţia mobilă.
UKADEMICS aduce un suflu de aer proaspăt într-un domeniu ce părea până acum neatins de revoluţia web, care a schimbat fundamental celelalte domenii. Soluţia este necesară mai ales în contextul în care tot mai mulţi tineri aleg să studieze în străinătate. De exemplu, doar în Romania peste 6.000 de tineri au plecat la studii în Marea Britanie în 2012-2013 - o creştere de 9% faţă de anul precedent, reprezentând cea mai mare creştere procentuală din Europa.
"UKADEMICS este singura soluţie web la ora actuală care permite calcularea şanselor de admitere la universităţi în străinătate pe baza mediei estimate la examenul de Bacalaureat. Sistemul a fost creat pe baza unui algoritm complex ce ia în considerare factori precum numărul studenţilor acceptaţi raportat la numărul aplicaţiilor trimise şi mediile de admitere din anii precedenţi. Mai mult, UKADEMICS aduce transparenţă totală în procesul decizional - punând atenţia acolo unde trebuie să fie - adică pe opinia studenţilor care studiază deja la universitatea respectivă. Aşadar, ca aplicant mă pot orienta după cât de mulţumiţi sunt studenţii care sunt deja acolo. Mai mult, pot lua în calcul statistici importante precum şansele de angajare după absolvire sau nivelul salarial obţinut la şase luni după finalizarea studiilor", notează Paula Pascu, reprezentanta din partea României
Potrivit lui Andre Rosendo (Portugalia), "UKADEMICS este soluţia pentru una dintre cele mai mari probleme la ora actuală la nivel de educaţie internaţională. Tot mai mulţi elevi decid să studieze în străinătate însă, la aceasta oră, nu există o soluţie online prin care procesul de căutare a programului potrivit şi de aplicare să fie realizat într-un mod centralizat şi uşor de înţeles. Spre exemplu, UKADEMICS îţi va permite să aplici simultan la universităţi din Marea Britanie şi Olanda, Statele Unite şi China. Platforma e uşor de folosit - poţi realiza tot procesul singur, fără a avea nevoie de îndrumare din exterior."
"Dorim să aducem toate universităţile din lume într-o singură platforma web" - a precizat şi Vako Imnaishvili (Georgia) referitor la UKADEMICS, care cuprinde în prezent 380 de universităţi britanice. "Foarte curând vom extinde platforma pentru a include instituţii din Statele Unite, Olanda, Danemarca, China, Canada, Australia, Brazilia", a adăugat el.
Premiul câştigat de echipa UKADEMICS constă într-o investiţie de 150.000 de lire şi un program de coaching desfăşurat pe parcursul a doi ani, oferit de experţii în tehnologie şi marketing de la Worth Capital. Pentru a marca succesul obţinut la Londra, UKADEMICS oferă celor care doresc să se înscrie două aplicaţii gratuite la orice universitate din Marea Britanie până la data de 31 decembrie 2014.AGERPRES/(AS-autor: Mihaela Nicolaescu, editor: Ana Bîgu)
Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.