COD PORTOCALIU: 25-05-2025 ora 10 Intre 25 mai, ora 20 – 27 mai, ora 10 Fenomene vizate: se va semnala cantități însemnate de apă

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 12 oct /Agerpres/ - Ministrul Sănătăţii, Vlad Voiculescu, a anunţat miercuri că, până la sfârşitul mandatului său, va deveni funcţională o aplicaţie prin SMS pentru feedback-ul pacienţilor care au fost în spital.

"Avem deja o aplicaţie care e în formulă beta în acest moment. (...) Ce vă pot promite este că, până la finalul mandatului meu, vom avea o aplicaţie de feedback pentru pacienţi. Acest mecanism este feedback prin SMS, aşa încât orice pacient după ce a fost în spital va fi întrebat cum s-a simţit în acel spital. Va primi o serie de întrebări relevante la care va putea răspunde şi autorităţile statului vor trebuie să acţioneze în consecinţă. Este esenţial să punem din nou pacientul în centrul sistemului şi, dacă pacientul spune că ceva nu este în regulă şi pacientul nu e singur în acest demers şi sunt mai mulţi care spun asta, atunci lucrurile cu siguranţă trebuie verificate şi dacă lucrurile nu stau aşa cum trebuie să stea trebuie să existe consecinţe", a afirmat Voiculescu, miercuri, la Europa FM.

El a precizat că în prezent funcţionează un proiect pilot în cinci spitale din ţară pe bază de SMS-uri.

"Avem deja un proiect pilot implementat în cinci spitale din ţară în care adunăm feedback-uri de la pacienţi pe baza unui SMS. (...) Ne-am înţeles să nu facem publice numele spitalelor şi datele feedback-ului deocamdată. Ce vă pot spune este că avem acest proiect pilot", a adăugat Voiculescu.

Ministrul Sănătăţii consideră că formularul care e distribuit în spitale şi completat de pacienţi reprezintă un mecanism care nu funcţionează.

"Există deja un formular distribuit în spitale. Formularul este completat de unii pacienţi şi este transmis secretariatului spitalului. Am îndoieli masive că această metodologie de a aduna feedback-ul pacienţilor este una realistă. În acest moment avem practic aproape numai pacienţi mulţumiţi. Nu există niciun fel de plăţi informale în spitale, în general totul este bine, totul este roz. Asta ne spune că mecanismul de feedback actual nu funcţionează", a susţinut Voiculescu.

El a subliniat că aspectele esenţiale în evaluarea oricărui manager de spital sunt satisfacţia pacientului şi siguranţa acestuia atunci când vine în unitatea sanitară. AGERPRES/(A - autor: Livia Popescu, editor: Claudia Stănescu)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - [email protected].

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.