COD PORTOCALIU: 24-05-2025 ora 10 Intre 24 mai, ora 15 – 25 mai, ora 10 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată, cantități însemnate de apă COD ROSU: 24-05-2025 ora 18 Intre 18:46 si 19:45 se va semnala Grindină de medii și posibil mari dimensiuni, vânt cu aspect tornadic, averse torențiale, frecvente descărcări electrice, in Județul Vaslui;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Notino celebrează a 20-a aniversare cu noi realizări. Compania a depășit o cifră de afaceri record de 1,1 miliarde de euro în ultimul an fiscal

 

București, 19 Septembrie 2024 - Notino, cel mai mare magazin digital de produse de frumusețe și sănătate din Europa, a depășit o cifră de afaceri record de 1,1 miliarde de euro în ultimul an fiscal. Piața din România a reprezentat 8,1% din acest rezultat. Dezvoltarea tehnologică, noul centru logistic și o abordare unică a clienților au contribuit semnificativ la această creștere.

Cu operațiuni în 27 de piețe europene, Notino a înregistrat un nou record, depășind din nou o cifră de afaceri de peste un miliard de euro în anul fiscal 2023 (mai 2023 până în aprilie 2024). Comparativ cu anul fiscal precedent, cifra de afaceri a companiei a crescut cu circa o treime, la 1.138 milioane de euro (28,9 miliarde de coroane).

Vânzările NOTINO s-au majorat în toate țările, cele mai rapide creșteri fiind în Estonia (108%) și Elveția (82%). Cea mai mare piață externă a companiei este Polonia, care a reprezentat 15% din cifra de afaceri totală, urmată imediat de piața cehă, care a contribuit cu 14% la cifra de afaceri totală.

Ca parte a strategiei sale de expansiune, Notino a deschis un nou centru de distribuție semi-automat în Milano, Italia, în 2023

"Italia este una dintre piețele noastre cheie și a reprezentat 8,6% din cifra de afaceri. Datorită deschiderii noului centru de distribuție în Milano, am eficientizat semnificativ livrarea transporturilor nu numai în Italia, ci și în alte țări din sudul Europei”, a declarat Zbyněk Kocián, CEO Notino.

Notino își consolidează, de asemenea, poziția pe piața poloneză. Anul acesta, a deschis un alt centru de distribuție în Łódź.

Conectarea tehnologiei cu frumusețea

Notino cunoaște nevoile clienților săi și continuă să îmbunătățească și să simplifice experiența acestora folosind cea mai înaltă tehnologie din lumea cumpărăturilor online. Începând cu anul fiscal 2023, peste 29 de milioane de clienți au încredere în magazinul digital de frumusețe Notino, potrivit scorului NPS (metodă de măsurare a gradului de satisfacție a clienților) mai mare de 83% pe termen lung. Viziunea companiei este de a conecta frumusețea cu tehnologia.

Anul trecut, Notino a fost prima companie care a introdus pe piață serviciul său unic My Discovery Box, care permite clienților să aleagă o selecție personalizată de 5 mostre la alegere. Datorită acestor cutii, clienții pot descoperi noi produse fără a fi nevoiți să cumpere pachete întregi și pot testa mai întâi dacă produsele li se potrivesc. My Discovery Box completează astfel alte servicii din aplicația Notino, ceea ce simplifică foarte mult selecția și achiziționarea produselor. În același timp, cu ajutorul Oglinzii Virtuale, clienții pot testa nuanțele produselor cosmetice, Fragrance Finder îi va ajuta să aleagă un parfum, iar Skin Analyzer integrează în câteva minute o rutină personalizată de îngrijire a pielii cu ajutorul inteligenței artificiale. Notino a prezentat aceste instrumente și în campaniile de ambasador care au fost lansate anul acesta în Cehia, Slovacia, România și Italia. Împreună, Ewa Farna, Kristína Svarinská, Theo Rose și Bianca Balti le arată clienților legătura dintre lumea frumuseții și a tehnologiei.

Pentru a menține calitatea peste standard a serviciilor sale, Notino inovează și introduce noi tehnologii în logistică și IT. O noutate în acest an este un container automat, care separă mostre și le adaugă în colete. Chiar și ambalarea tuturor comenzilor este automatizată.

Gestionăm până la 40% din toate comenzile cu o linie automată de ambalare, care economisește până la 90% din deșeurile de plastic datorită filmului de vid și termocontractabil. Ambalarea devine astfel mai eficientă și mai sustenabilă”, a declarat Tomáš Hofer, Head of logistics Notino.

Pentru anul fiscal 2023, Notino a livrat un total de 26 de milioane de colete către clienți, cu o cincime mai mult decât în ​​anul precedent. Notino a livrat un total de 75 de milioane de produse pe an. În Cehia, cel mai mare vânzător european de produse de frumusețe și sănătate de e-commerce a trimis cele mai multe pachete clienților pe 18 decembrie, exact 138 de mii de expedieri, adică aproape de două ori media zilnică.

Scopul Notino este să crească în continuare, dar eficient, păstrând în același timp calitatea cu care și-a obișnuit clienții.

„Din punct de vedere tehnologic, ne adaptăm pentru a face Notino rezilient și pregătit pentru o creștere continuă. Odată cu creșterea volumului de comenzi crește și presiunea asupra sistemelor noastre IT interne și logistice. Pe măsură ce dorim să oferim clienților servicii de calitate, trebuie să fim întotdeauna cu un pas înainte”, a adăugat Kocián.

Despre Notino

Notino, cel mai mare retailer online de produse de beauty & wellness din Europa, este lider al pieței de aproape 20 de ani. Compania a reușit să se impună într-un peisaj marcat de expansiunea accelerată a comerțului digital și să aducă mai aproape de milioane de oameni din întreaga Europa produsele de beauty și wellness, de două decenii.  

Povestea Notino a început în Republica Cehă în anul 2004 și, de atunci, compania s-a dezvoltat constant devenind o prezență puternică în sectorul de beauty și ecommerce.

Misiunea companiei este clară - să aducă cele mai renumite branduri aproape de clienții din  Europa. În prezent, Notino oferă o gamă extinsă de aproximativ 100.000 de produse, de la peste 2700 de branduri la prețuri accesibile. Succesul Notino nu se limitează doar la prezența sa online în 27 de țări, compania deține și un portofoliu de 26 de magazine fizice, poziționate strategic în 7 țări.

Cea mai recentă realizare a Notino este includerea sa în „TOP 500 Cross-Border Retail Europe”, cu un loc în primele zece poziții. Strategia de extindere a companiei este confirmată și de cele trei centre logistice și depozite din România, Republica Cehă și cea mai recentă achiziție din Italia. Prin această poziționare, Notino reușește să asigure livrări mai rapide către clienții din Europa, răspunzând cererilor tot mai mari.

 

 

**************************

 

Notino celebrates its 20th anniversary with further achievements. The company exceeded a record turnover of 1.1 billion euros in the last fiscal year

 

Bucharest, 19 September 2024 - Notino, Europe's largest e-shop for beauty and health products, exceeded a record turnover of 1.1 billion euros in the last fiscal year. Romania accounted for 8.1% percent of the result. Technological development, a new logistics center, and a unique approach to customers contributed significantly to the growth.

Operating in 27 European markets, Notino once again exceeded a record billion euros in fiscal year 2023 (May 2023 to April 2024). Compared to the previous fiscal year, the turnover increased by almost one-third, to 1,138 million euros (28.9 billion crowns).

Sales grew in all countries, the fastest in Estonia (108%) and Switzerland (82%). The largest foreign market is Poland, which accounted for 15% of the total turnover, followed immediately by the Czech market, which accounted for 14% of the total turnover.

As part of its expansion, Notino opened a new semi-automated distribution center in Milan, Italy in 2023.

"Italy is one of our key markets, it accounted for 8.6 percent of the turnover. Thanks to the opening of the new distribution center there, we have made the delivery of shipments significantly more efficient not only in Italy, but also in other southern European countries," stated Notino CEO - Zbyněk Kocián.

Notino is also strengthening its position in the Polish market. This year, it opened another distribution center in Łódź.

Connecting technology and beauty

Notino knows the needs of its customers and continues to improve and simplify the customer journey using the latest technology in the world of online shopping. As of fiscal year 2023, more than 29 million customers trust this beauty e-shop, which is evidenced by an NPS higher than 83% in the long term. Notino’s vision is to connect beauty with technology.

Last year, it was the first on the market to introduce its unique My Discovery Box service, which allows customers to choose a personalized selection of 5 samples of their choice. Thanks to these boxes, the customers can discover new products without having to buy a full package and can first test whether the products suit them. My Discovery Box thus complements other services in the Notino application, which greatly simplifies the selection and purchase of products. With the help of the Virtual Mirror, customers can try on the shades of decorative cosmetics, the Fragrance Finder will help them choose a fragrance, and the Skin Analyzer will compile customized skin care for them in a few minutes with the help of artificial intelligence. Notino also presented these tools in the ambassador campaigns that launched this year in the Czech Republic, Slovakia, Romania, and Italy. Together Ewa Farna, Kristína Svarinská, Theo Rose, and Bianca Balti show customers the connection between the worlds of beauty and technology.

To maintain the above-standard quality of its services, Notino innovates and introduces new technologies in logistics and IT. New this year is an automated sample container, which separates samples and adds them to shipments. Even the packaging of all orders is automated. "We handle up to 40% of all orders with an automatic packaging line, which saves up to 90% of plastic waste thanks to the vacuum and shrink film. The packaging is thus more efficient and sustainable," said head of logistics Tomáš Hofer.

For fiscal year 2023, Notino shipped a total of 26 million shipments to customers, a fifth more than the previous year. Notino shipped a total of 75 million products per year. In the Czech Republic, the largest European e-commerce seller of beauty and health products sent the most packages to customers on December 18, exactly 138 thousand shipments, which is almost twice the daily average.

Notino's goal is to grow further, but efficiently while maintaining the quality that customers are used to. "Technologically, we are adapting to make Notino resilient and ready for continuous growth. We have to realize that with the increased volume of orders, the pressure on our internal IT systems and logistics also increases. As we want to provide customers with quality services, we must always be one step ahead," said Kocián.

About Notino

In the ever-expanding landscape of e-commerce, one company has stood out for almost two decades, making beauty and health accessible to millions across Europe. Notino, Europe's largest online beauty retailer, has been leading the way in the industry for almost 20 years.

Notino's journey began in the Czech Republic in 2004, and since then, it has evolved into a powerhouse in the beauty and e-commerce sector. The company's mission is clear: to bring the most renowned brands to customers across Europe, offering an extensive range of 100 000 products from over 2700 brands at affordable prices. Notino's success is not just limited to its online presence in 27 countries; it boasts 26 physical stores, strategically located in 7 countries.

One of Notino's recent achievements is its inclusion in the prestigious "TOP 500 Cross-Border Retail Europe" list, securing its place among the top 10. The company's commitment to expansion is evident in its three logistics centers and warehouses in Romania, the Czech Republic, and the latest addition in Italy. This strategic move allows Notino to ensure faster deliveries to customers in Europe, meeting the increasing demands, especially during festive seasons.

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Direcția Marketing – marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.