

Hello Tomorrow Global Summit de la Paris din 13-14 octombrie va oferi oportunitatea pentru 500 din ideile selectate să interacţioneze cu investitori specifici fiecărui domeniu, directori de companii globale şi inovatori de pe 5 continente. Cele 500 de idei selectate din Europa, America de Nord, America Latină, Asia şi Africa vor fi prezentate şi în Global Startup Ranking ce va fi publicat în peste 100 de ţări către investitori direcţi, fonduri de investiţii şi centre de cercetare. Până la acest moment finaliştii Hello Tomorrow au strâns peste 60 milioane euro si mentorat din partea a peste 150 de antreprenori, investitori, companii precum şi acces la pieţe internaţionale.
Printre speakerii confirmaţi la evenimentul din 13-14 octombrie: Michael Bloomberg; Emmanuel Macron, ministrul francez al economiei; Emily Leproust, Twist Biotechnology; Ryan Weed, Positron Dynamics şi CEOs/top management de la Microsoft, Roche, Total, Michelin, IBM, Google, Deloitte, Intel, Airbus, Index Ventures, Kallyope, Thiel Foundation, Arch Venture, Bloomber, Seventure Partners; Kernel Capital; GE Ventures; Balderton Capital şi mulţi alţii. Ediţia 2015, de exemplu, a adus la Summit peste 2500 de participanţi din 67 de ţări incluzând directorul Google[X], CTO-ul NASA sau CEO-ul Hyperloop.
Termenul limită de aplicare este 22 iunie, proiectele fiind jurizate pe baza a 4 criterii: impact, tehnologie utilizată, viabilitate şi interdisciplinaritate. Ideile înscrise în competiţie trebuie să aibă maxim 2 ani în implementare, pot să fie în stadiul de concept, prototip sau produs, să dezvolte un produs sau un serviciu ce utilizează dezvoltare tehnologică sau ştiinţifică şi să nu fi primit finanţare mai mare de 400.000 euro până la momentul aplicaţiei.
Pentru mai multe detalii despre competiţie, procesul aplicaţiei precum şi pentru un cod de referinţă, Curatorul Hello Tomorrow România, Ciprian Stănescu poate fi contactat la ciprian.stanescu@hello-tomorrow.org
Website: http://challenge.hello-tomorrow.org/
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Direcția Marketing – marketing@agerpres.ro.
© 2025 Agenția Națională de Presă AGERPRES
Conținutul acestui site este proprietatea Agenției Naționale de Presă AGERPRES. Este interzisă republicarea sau redistribuirea conținutului fără menționarea sursei.
Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.
Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:
Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.
< | june 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
< | july 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |