

COD PORTOCALIU: 24-05-2025 ora 10 Intre 24 mai, ora 15 – 25 mai, ora 10 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată, cantități însemnate de apă
Premiile de Excelenţă IAA aduc o recunoaştere publică celor care prin eforturile lor susţinute, au contribuit în mod substanţial la promovarea industriei de marketing şi comunicare din România. Gala Premiilor de Excelenţă IAA a avut loc luni, 16 noiembrie la Ateneul Român şi a premiat câştigătorii celor 8 categorii pentru excelenţă şi celor 3 premii speciale: Personalitatea anului, Premiu pentru întreaga activitate şi Brandul anului. Laureaţii acestei ediţii au fost desemnaţi prin votul a trei comitete diferite: Boardul IAA, Senatul IAA şi un Comitet de Laureaţi ai ediţiilor precedente.
Pentru o realizare senzaţională 'din prima', UNTOLD primeşte titlul de Brandul Anului 2015 în România.
'Succesul UNTOLD este cel al unui lucru bine făcut din prima. Am considerat că merită din plin să răsplătim creativitatea şi dedicarea echipei din spatele acestui proiect unic prin scală şi calitate în peisajul românesc. IAA salută de asemenea intenţia UNTOLD de a-şi asuma o misiune socială, de a promova educaţia în ceea ce priveşte siguranţa participanţilor la evenimente", spune Mihai Bârsan, Preşedinte IAA România.
'Mulţumim tuturor celor care au crezut în noi şi ne-au susţinut să ajungem aici încă de la prima ediţie. Ne-am canalizat toate eforturile pentru a construi mai mult decât un festival şi ne bucurăm că toţi cei implicaţi sub o formă sau alta au ajuns să considere UNTOLD o experienţă unică în România', spune Bogdan Buta, Director General UNTOLD.
'Recunoaşterea UNTOLD Festival ca Brandul Anului 2015 în România de câtre industria de specialitate este cu atât mai onorantă cu cât UNTOLD este un brand foarte tânăr în plină dezvoltare, pe o piaţă în care activează branduri naţionale şi internaţionale puternice. Distincţia aceasta ne motivează să ducem experienţa UNTOLD la un alt nivel şi să fim un exemplu pentru toţi cei care cred cu adevărat în ideea lor.' spune Adrian Chereji, Director de Marketing şi Comunicare UNTOLD.
UNTOLD a fost încă de la prima ediţie implicat activ în comunitate prin campanii precum Bac de 10 sau Pay with Blood, iar această latură socială a festivalului va fi păstrată şi pentru ediţia 2016. In acest context, UNTOLD va dezvolta o fundaţie cu scopul de a educa şi de a promova siguranţa în spaţiul public şi la evenimente.
Despre IAA
International Advertising Association, o organizaţie globală cu peste 96 de filiale, este un parteneriat strategic unic, care reprezinta întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la agenţii de publicitate si media până la institutii mass-media, companii client şi practicanţi individuali.
Despre UNTOLD
Ediţia a doua UNTOLD va avea loc în 4-7 august 2016, iar pe scenele festivalului de la Cluj-Napoca vor urca cele mai mari nume din topurile muzicale internaţionale.
UNTOLD 2015, festivalul care a impresionat la prima ediţie peste 240.000 de oameni, s-a desfăsurat în perioada 30 iulie - 2 august 2015, la Cluj-Napoca şi a adus pentru prima dată în România, pe aceeasi scenă, patru dintre cei mai îndrăgiţi artişti electro-dance-music din întreaga lume: AVICII, ARMIN van BUUREN, DAVID GUETTA şi DIMITRI VEGAS&LIKE MIKE, alături de alţi peste 150 de artişti internaţionali şi naţionali.
CONTACT:
Ştefana Giurgiu
PR Manager UNTOLD Festivalstefana@untoldfestival.com
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Direcția Marketing – marketing@agerpres.ro.
© 2025 Agenția Națională de Presă AGERPRES
Conținutul acestui site este proprietatea Agenției Naționale de Presă AGERPRES. Este interzisă republicarea sau redistribuirea conținutului fără menționarea sursei.
Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.
Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:
Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.
< | may 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
< | june 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |