Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:






De-a lungul timpului, DMHI a construit şi livrat mai multe serii de nave comerciale specializate în transportul de mărfuri containerizate, în vrac, sau a autovehiculelor rutiere, dobândind astfel poziţia recunoscută de Lider European în Construcţia de Nave Comerciale.



O scurtă enumerare a ultimelor proiecte notabile, livrate către importanţi clienţi din industria shippingului mondial, include:

- trei portcontainere de 5.905 TEU construite pentru armatorul Hamburg Sud, din Germania;

- cinci vrachiere de 180.000 TDW livrate catre Tsakos şi Anangel, două dintre cele mai mari companii de transport maritim din Grecia;

- patru portcontainere de 8.600 TEU livrate catre Zodiac Maritime Ltd, Marea Britanie, reprezentând cele mai mari nave de acest tip construite în bazinul Mării Negre şi al Mării Mediterane;

- două nave tip Ro-Ro de 6.500 CEU, livrate armatorului Hoegh Autoliners AS din Norvegia, cele mai mari nave de acest tip construite vreodată în Europa.

In 2014, renumita publicaţie specializată 'Maritime Reporter' a apreciat eforturile impresionante şi calitatea produselor şantierului naval de la Mangalia, alegând ca produse reprezentative pentru categoria 'Great Ships of 2014' portcontainerul numit 'CSAV Tyndall', ultimul din seria de nave tip portcontainer de 8.600 TEU, mai sus menţionată, livrat la 31 martie 2014, şi nava destinată transportului de autovehicule 'Hoegh Jacksonville' de 6.500 CEU, a cărei livrare către compania norvegiana Hoegh Autoliners AS s-a produs pe 30 aprilie 2014.

'CSAV Tyndall' este un portcontainer de 8.600 TEU care face parte dintr-o serie de patru nave surori livrate între 2013 şi 2014. Dimensiunile principale ale navei sunt: lungimea de 299,9 m, lăţimea de 48,4 m şi pescajul de 14,5 m. Viteza maximă a navei depăşeşte 25 de noduri, fiind asigurată de un motor produs sub licenţa MAN B&W de 64.485 CP. Toate cele patru portcontainere beneficiază de o serie de tehnologii de ultimă oră concepute pentru a reduce emisiile de gaze poluante şi consumul de combustibil. In acest sens, menţionăm un echipament special numit 'Pre-Swirl Stator', destinat măririi eficienţei sistemului de propulsie a navei şi reducerii pierderilor de energie.



Mai mult decât atât, Maritime Reporter, recunoaşte Daewoo-Mangalia ca fiind un jucător important pe piaţa construcţiilor de nave specializate Ro-Ro, prin includerea 'Hoegh Jacksonville' în lista 'Great Ships of 2014'. Inregistrată în Norvegia şi supervizată în timpul construcţiei de societatea de clasificare Det Norske Veritas, nava masoară 199,9 m în lungime, 32,26 m în lăţime şi are un pescaj de 10 m. Viteza maximă pe care o poate atinge nava în marş depăşeste 16 noduri, fiind asigurată de un motor produs sub licenţa MAN B&W de 8.330 kW. Proiectul a fost o adevarată provocare pentru constructor, în ceea ce priveşte maximizarea capacităţii de transport a navei, instalarea echipamentelor specializate destinate încărcării şi descărcării autovehiculelor implicând un grad ridicat de calificare şi proceduri speciale de sudură, finalizate cu profesionalism de către angajaţii DMHI.



Aprecierea 'Maritime Reporter' se bazează pe faptul că ambele nave comerciale sunt cele mai mari nave de tipul lor, construite în zona Europei, DMHI devenind astfel unul dintre cele mai importante şantiere de construcţii noi pentru nave comerciale de mare tonaj din Europa, beneficiind de sprijinul companiei mama Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering din Coreea de Sud, unul dintre cei mai mari constructori de nave din lume.

In ultima perioada, DMHI a intreprins multiple acţiuni pentru diversificarea şi completarea portfoliului de comenzi, care în prezent este format din 26 de proiecte, cu livrări inclusiv în anul 2016/2017.

Biroul de presa al Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A.

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Direcția Marketing – [email protected].

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.