Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:




Carrefour lansează campania 'Shop cu dublu scop' şi introduce linia de sacoşe Remesh în toate cele 8 hipermarketuri ale sale din Bucureşti, veniturile dobândite în urma vânzărilor revenind asociaţiei Ateliere Fără Frontiere.





Remesh este un proiect dezvoltat de asociaţia Ateliere Fără Frontiere, ce constă în confecţionarea de genţi, portofele, mape, penare si accesorii din deşeuri publicitare, reciclate într-un atelier de inserţie socio-profesională. Proiectul a luat naştere ca răspuns la două mari probleme: excluziunea socială si abundenta campaniilor publicitare stradale în Bucuresti.

Carrefour este partenerul de încredere al Ateliere Fără Frontiere, asociaţie ce are ca misiune inserţia socio-profesională a persoanelor ce aparţin grupurilor defavorizate, prin activităţi de reciclare şi reutilizare a deşeurilor.



În acest moment sunt disponibile la vânzare 2 modele de sacoşe Remesh: Resist şi Refill.



'Atrăgătoare prin design-ul unic şi colorat, indispensabile prin rezistenţa materialelor din care sunt confecţionate, sacoşele sunt potrivite oricărei activităţi, fie că le porţi la birou, la plimbare sau la cumpărături. Mult mai important însă, este faptul că, pe lângă aspectul atractiv, prin achiziţionarea acestor produse susţinem economia socială a României. Acest proiect se înscrie perfect în politica noastră, de a contribui la crearea unei vieţi mai bune pentru români.' a declarat Andreea Mihai, director marketing al Carrefour România.



Despre Ateliere Fără Frontiere

Ateliere Fără Frontiere este o asociaţie română non-profit de inserţie a cărei misiune este integrarea socio-profesională a persoanelor în mare dificultate, lupta împotriva risipei si poluării prin recondiţionarea si reciclarea echipamentelor IT uzate, reutilizarea deşeurilor publicitare prin confecţionarea de sacoşe şi obiecte promoţionale, solidaritatea prin donaţii de echipamente IT pentru proiecte educaţionale si organizarea de şantiere de solidaritate.



Despre Carrefour

Cu peste 9.900 de magazine în 33 de ţări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienţi din Europa, Asia şi America Latină.

În România, Grupul Carrefour numără 165 magazine dintre care 25 hipermarket-uri 'Carrefour', 78 supermarket-uri 'Market', 61 magazine de proximitate 'Express' si un website de comerţ online: www.carrefour-online.ro.




Tel: (+40) 206.74.00

E-mail: pr_carrefour@carrefour.

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Direcția Marketing – marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.