Vișinele sunt excelente pentru inimă

Vineri, 28 Octombrie 2011 11:39
Votati
(1 voteaza)

Consumul zilnic de vișine proaspete, uscate sau sub formă de suc este benefic pentru sănătatea cardiovasculară. Trei studii, trei concluzii identice: cine mănâncă în fiecare zi o cantitate de vișine acționează pozitiv asupra sănătății inimii și arterelor, scrie passionsante.be.



Cercetările, desfășurate de oameni de știință de la diferite universități americane, au făcut obiectul unor articole difuzate într-o ediție a FASEB Journal, publicație a Federației societăților americane de biologie experimentală. Primul studiu stabilește că un consum zilnic, timp de o lună, a 250 ml de suc de vișine scade semnificativ procesele inflamatorii la persoanele supraponderale sau obeze.

Al doilea studiu, realizat de Universitatea Michigan, a demonstrat că, dacă se adaugă praf de vișine în alimentația șoarecilor, animalele sunt mai sănătoase din punct de vedere cardiovascular și au un nivel mai scăzut de colesterol. Oamenii de știință au mai constatat că o alimentație îmbogățită cu vișine poate contribui la scăderea grăsimii de pe abdomen.

Al treilea studiu arată că un consum zilnic de 30 g de vișine uscate (adăugate la cereale, iaurt) are efecte cardiovasculare benefice. Secretul se află în antociani, pigmenții care dau culoarea specifică vișinelor și care au proprietăți antioxidante. AGERPRES

Banner
Banner
Banner

Știri interne

Știri externe

Știri economice

Știri sportive

Mondorama

Zig Zag

Ora Europei

Bănci - Piețe - Capital

Viața Parlamentară

Administrație

Info AGERPRES

Breviar Medical

Monitorizare presă

Monitorizare presă internațională

Real Time Monitoring

Revista presei

Știri pentru crawler

Serviciul foto

Infografie

Calendarul săptămânal

Calendarul evenimentelor

Azi in istorie

Retrospectiva zilei

Dosar tematic

Biografii

Instituții și Organizații din România