Profesorul Powell, citat de Daily Mail, spune că 'siliciul se combină cu estrogenii, efectul fiind benefic. Când femeile avansează în vârstă, nivelul de hormoni scade și, prin urmare, este foarte important pentru ele să aibă un aport zilnic de siliciu'.
El adaugă că femeile aflate în premenopauză ar trebui să bea un sfert de litru de bere pe zi, iar femeile la menopauză, până la o jumătate de litru zilnic.
Pe de altă parte, potrivit unui alt studiu citat de Daily Mail, femeile care beau mai mult de cinci beri pe săptămână ar fi mai susceptibile să aibă afecțiuni dermatologice, cum ar fi psoriazisul.
Prin urmare, alegerea este foarte grea, încheie La Depeche. AGERPRES


Un recent studiu britanic arată că berea poate preveni apariția osteoporozei, deoarece conține elemente precum siliciul, esențial în formarea oaselor, relatează cotidianul La Depeche.

