Pentru menținerea sănătății, ar fi bine ca băuturile îndulcite să fie interzise celor sub 17 ani

Marți, 07 Februarie 2012 09:39
Votati
(3 voturi)

Se pare că zahărul este tot atât de periculos pentru sănătate ca fumatul sau alcoolul. Potrivit unui studiu apărut în revista Nature, citat de 7sur7.be, consumul excesiv de zahăr ar favoriza apariția unor boli netransmisibile ca hipertensiunea, diabetul sau cancerul.



În ultimii 50 de ani, consumul de zahăr s-a triplat. Cei trei autori ai studiului apreciază că situația este atât de gravă încât ar fi bine să se ia în considerare o restrângere legală a zahărului, așa ca în cazul alcoolului și al țigărilor.

Robert Lustig, Laura Schmidt și Claire Brindis incriminează îndeosebi alimentele prelucrate și preparate, precum și băuturile gazoase și îndulcite. Pentru a reduce consumul de zahăr al populației, oamenii de știință propun taxarea băuturilor și alimentelor care conțin zahăr adăugat, micșorarea numărului de fast-food-uri sau restrângerea vânzării de produse prea dulci în afara orelor de curs. Ei preconizează o măsură încă și mai drastică: interzicerea vânzării de băuturi îndulcite celor sub 17 ani. AGERPRES

Ultima modificare Marți, 07 Februarie 2012 16:43
Banner
Banner
Banner

Știri interne

Știri externe

Știri economice

Știri sportive

Mondorama

Zig Zag

Ora Europei

Bănci - Piețe - Capital

Viața Parlamentară

Administrație

Info AGERPRES

Breviar Medical

Monitorizare presă

Monitorizare presă internațională

Real Time Monitoring

Revista presei

Știri pentru crawler

Serviciul foto

Infografie

Calendarul săptămânal

Calendarul evenimentelor

Azi in istorie

Retrospectiva zilei

Dosar tematic

Biografii

Instituții și Organizații din România