COD GALBEN: 22-05-2025 ora 10 Intre 22 mai, ora 12 – 22 mai, ora 23 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD PORTOCALIU: 22-05-2025 ora 14 Intre 14:50 si 16:00 se va semnala Grindină de medii dimensiuni, averse torențiale, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului/vijelie. in Județul Bacău, Județul Suceava, Județul Vrancea; COD GALBEN: 22-05-2025 ora 14 Intre 14:45 si 15:45 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului/ vijelie, grindină. in Județul Teleorman; COD GALBEN: 22-05-2025 ora 14 Intre 14:15 si 15:30 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină. in Județul Cluj;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bruxelles, 23 iul /Agerpres/ - Comisia Europeană (CE) a aprobat finanţarea publică a unui tunel pe sub Marea Baltică care va conecta Danemarca şi Germania, apreciind că o astfel de decizie nu încalcă regulile Uniunii Europene privind ajutorul de stat, informează DPA.

'Legătura fixă reprezentată de Centura Fehmarn va scurta considerabil timpul de călătorie între Germania şi partea estică a Danemarcei şi ţările nordice spre beneficiul ambelor popoare şi al economiei', a precizat într-un comunicat comisarul european pentru concurenţă, Margrethe Vestager.

Cele două ţări au discutat ani la rândul realizarea unei legături feroviare şi rutiere prin Centura Fehmarn, o strâmtoare din Marea Baltică între insula daneză Lolland şi insula germană Fehmarn.

Tunelul lung de aproximativ 19 km va avea două linii de cale ferată şi o autostradă cu patru benzi, potrivit Comisiei Europene. Tunelul ar urma să fie deschis pentru trafic în 2024, potrivit DPA.

Danemarca ar urma să asigure majoritatea costurilor proiectului, care sunt estimate de CE la un total de 64,4 miliarde de coroane, respectiv 9,5 miliarde de dolari. La rândul său, UE asigură o parte din finanţare pentru proiect.

CE a ajuns la concluzia că finanţarea publică pe care o doreşte Danemarca pentru tunel nu încalcă regulile de concurenţă în UE, întrucât 'promovează executarea unui proiect important de interes european comun'.

Legarea celor două insule printr-un pod a fost şi ea luată în considerare în trecut, dar tunelul a fost considerat în cele din urmă mai sigur şi cu un impact mai redus de mediu.AGERPRES/(AS - autor: Florin Ştefan, editor: Tudor Martalogu)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.