COD GALBEN: 23-05-2025 Intre 06:25 si 08:30 se va semnala Ceață ce determină vizibilitate redusă, local sub 200 m și izolat sub 50 m. in Zona depresionară a județului Covasna , respectiv zona localităților, Județul Harghita, Zona depresionară a județului Harghita, respectiv zona localităților; COD GALBEN: 23-05-2025 Intre 05:30 si 09:00 se va semnala Ceață ce determină vizibilitate redusă, local sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Suceava;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Belgrad, 30 iun /Agerpres/ - Campania ''Ziua Dunării'', întreprinsă în comun de către Ministerul sârb al Agriculturii - Direcţia pentru mediu şi ape şi Coca Cola System, va fi axată în acest an pe strângerea de fonduri pentru regiunile afectate de inundaţii, au anunţat luni organizatorii, relatează agenţia Tanjug.
Toate mijloacele media angajate în campanie vor avea drept scop să-i motiveze pe cetăţeni să continue la donarea de fonduri prin trimiterea de mesaje la numărul de telefon 1003.
Traseul Dunării în Serbia are o lungime de 558 de km şi 90% din teritoriul ţării face parte din bazinul său hidrografic. Din acest motiv este neapărat nevoie ca cetăţenii să ştie cât de importantă este protejarea bazinului dunărean, de care depind peste 80 milioane de persoane, şi să contribuie personal la protecţia Dunării, cel de-al doilea fluviu ca lungime din Europa, potrivit unui comunicat.
De-a lungul ultimilor zece ani, mesajul privind importanţa protejării apelor, spre binele populaţiei şi al mediului, a găsit ecou în rândul a circa trei milioane de persoane şi campania este susţinută de un număr de peste 350 de parteneri guvernamentali, organizaţii neguvernamentale şi sectorul privat.
Organizatorii campaniei au anunţat că vor construi împreună un eco-parc educaţional în Obrenovac (30 km sud-vest de Belgrad), în scopul de a ajuta comunităţile afectate de inundaţiile din luna mai de a reveni la normal cât mai repede posibil.
Având în vedere necesitatea de a proteja râurile şi de a folosi resursele de apă în mod raţional, World Wildlife Fund (WWF) şi Coca-Cola System au lansat, de asemenea, un proiect intitulat ''Caravan for a living Danube'' (Caravana pentru o Dunăre vie).
Caravana, care va face turul oraşelor din Serbia, a fost deja la Nis, Belgrad şi Novi Sad, iar evenimentul final va avea loc în Sombor pe 3 iulie.
În afară de Serbia, Caravana se va deplasa şi în alte 21 de locuri din Austria, Bulgaria, Croaţia, Ungaria şi România până la sfârşitul verii anului 2015, se precizează în comunicat.AGERPRES/(AS - autor: Angela Sârbu, editor: Gabriela Ionescu)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.