Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 17 nov /Agerpres/ - Siguranţa cetăţenilor este unul dintre atuurile României în atragerea de turişti străini, a spus, joi, viceprim-ministrul Costin Borc, ministru al Economiei, la deschiderea ediţiei de toamnă a Târgului de Turism al României (TTR).

"Siguranţa cetăţenilor este unul dintre lucrurile bune pe care România le are astăzi şi de care oamenii de afaceri din turism trebuie să profite. A scăzut numărul infracţiunilor, a scăzut criminalitatea, şi acestea sunt atuuri pentru turism, pentru că oamenii vin în locuri în care se simt în siguranţă şi România are astăzi acest avantaj. Mă bucur că în acest an turismul românesc a înregistrat o creştere şi vin mai mulţi turişti străini în ţara noastră. Calitatea serviciilor în turism a crescut, de asemenea. Este important ca sectorul privat să-şi păstreze coerenţa', a precizat Costin Borc.

Ministrul Economiei a apreciat că există o foarte bună organizare la nivel local.

"Mă bucur că sunt foarte multe organizaţii de management al destinaţiilor care încep să se constituie în jurul litoralului, în Bucureşti, în Bucovina, în Delta Dunării, dar nu numai. Există câteva lucruri foarte bune care se întâmplă. Mă bucur să găsesc la acest târg atât de mulţi actori din industrie implicaţi împreună", a precizat Costin Borc.

În deschiderea Târgului de Turism al României, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), Anca Pavel-Nedea, a premiat două noi destinaţii de ecoturism - Ţara Haţegului-Retezat şi Ţinutul Zimbrului-Parcul Natural Vânători Neamţ.

"Mai există încă două destinaţii ecoturistice în România, dar chiar şi aşa, suntem printre puţinii care au destinaţii ecoturistice recunoscute de UE. Vrem să creăm repoziţionarea României. Vom organiza un concurs pentru a alege imaginea cea mai bună care să ne reprezinte în competiţia globală. Credem în ceea ce simt autentic oamenii, destinaţii turistice consacrate şi aşteptăm mai multă imaginaţie din partea cetăţenilor decât de la companiile care se ocupă cu asta. Vrem să repoziţionăm România ca o destinaţie ecleptică şi surprinzătoare, cu destinaţii turistice care se adresează consumatorului avizat", a precizat Anca Pavel-Nedea.

Autoritatea Naţională pentru Turism a pregătit pentru TTR un proiect îndrăzneţ şi diferit, care "învăluie" vizitatorul şi îi stimulează toate cele 5 simţuri, prin intermediul tehnologiei de ultimă generaţie, toate sub sloganul "Get ready to be inspired!".

Astfel, în cadrul standului Autorităţii Naţionale pentru Turism, vizitatorii sunt invitaţi să trăiască o experienţă hi-tech multisenzorială, fiind create zone speciale, în care, prin intermediul mai multor gadgeturi, aceştia vor putea reconstitui imaginea unor castele celebre din ţara noastră sau pot interacţiona cu decorul virtual interactiv al standului.

Reprezentanţii Romexpo spun că ediţia de toamnă a TTR va continua şi în anul 2017, după ce ANAT anunţase că din 2017 va rămâne partener al târgului doar pentru ediţia din februarie.

"Romexpo va organiza şi în anul 2017 cele două ediţii de tradiţie ale Târgului de Turism al României, cea de primăvară, care se va desfăşura între 16 şi 19 februarie 2017 şi cea de toamnă, care se va desfăşura între 16 şi 19 noiembrie 2017. Ediţia de primăvară va fi organizată în colaborare cu partenerul strategic Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism - ANAT", spun reprezentanţii Romexpo.

Timp de patru zile, peste 230 de agenţii de turism şi turoperatori din România, Austria, Bulgaria, Germania, Grecia, India, Iordania, Israel, Italia, Macedonia, Marea Britanie, Palestina, Republica Dominicană şi Ungaria sunt prezenţi la Târgului de Turism al României (TTR), care se desfăşoară în perioada 17-20 noiembrie.

Târgul de Turism al României este organizat şi găzduit de Romexpo, în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, Asociaţia Naţionala a Agenţiilor de Turism din România (ANAT), Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) şi Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC). AGERPRES/(AS - autor: Carmen Marinescu, editor: Nicoleta Gherasi)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.