COD PORTOCALIU: 07-06-2025 ora 10 Intre 7 și 8 iunie, intervalul orar 12-21 se va semnala temperaturi deosebit de ridicate, disconfort termic accentuat, caniculă

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Milano, 20 oct /Agerpres/ - Piaţa produselor personale de lux nu va creşte în acest an din cauză că vor încetini cheltuieile turiştilor iar consumatorii înstăriţi vor prefera să facă cheltuieli pentru design, călătorii şi mâncăruri fine mai degrabă decât pentru produse tradiţionale de lux, adică îmbrăcăminte şi accesorii, arată un studiu publicat joi de firma de consultanţă Bain & Company, informează Reuters.

Potrivit calculelor Bain & Company, cheltuielile pentru produsele tradiţionale de lux (modă, accesorii, bijuterii, ceasuri şi produse de înfrumuseţare) ar urma să stagneze la aproximativ 249 miliarde de euro în acest an. În schimb, cheltuielile pentru întregul sector de lux, care include şi automobile de lux, yaht-uri, avioane precum şi călătorii de lux, obiecte de artă, desing şi mâncăruri fine, ar urma să crească cu 4% până la 832 miliarde de euro.

"Există o tranziţie progresivă de la produse fizice spre experienţe, în special în ultimul an", a declarat Federica Levato, partener la Bain & Company şi co-autorul raportului, subliniind că această tendinţă va continua. După ce a crescut constant după 2009, sectorul produselor tradiţionale de lux va înregistra o creştere modestă de 1-2% anul viitor, urmând să ajungă la o valoare de 280-285 miliarde de euro în 2020, susţine Federica Levato.

După cinci ani în care consumatorii chinezi au alimentat creşterea sectorului de lux, turismul şi consumul asiatic, în principal cel chinez, a încetinit în Europa în acest an din cauza ameninţărilor teroriste. În plus, SUA şi Japonia au avut şi ele de suferit pentru că aprecierea monedelor lor a redus şansele unor achiziţii atractive.

Incertitudinea cu privire la alegerile prezidenţiale din SUA şi votul Marii Britanii de a ieşi din Uniunea Europeană i-a făcut mai prudenţi pe cumpărătorii de produse de lux din întreaga lume. În plus, în condiţiile în care evenimentele politice şi deciziile de politică monetară influenţează tendinţele în materie de cheltuieli pentru produsele de lux, mărcile premium au început să-şi îndrepte atenţia spre atragerea cumpărătorilor în ţările lor de origine în loc să conteze pe sosirile de turişti care să le crească vânzările. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - [email protected].

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.