COD GALBEN: 18-06-2025 ora 10 Intre 18 iunie, interval orar 12 – 21 se va semnala temperaturi deosebit de ridicate și disconfort termic COD GALBEN: 18-06-2025 ora 10 Intre 19 iunie, intervalul orar 12 – 21 se va semnala temperaturi deosebit de ridicate și disconfort termic

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 21 sep /Agerpres/ - Grupul Renalut va produce Logan MCV şi în uzina din Tanger (Maroc), începând din primul trimestru al anului viitor, astfel încât, de anul viitor modelul va fi fabricat atât la Mioveni cât şi în Maroc, a precizat miercuri compania la solicitarea AGERPRES.

Potrivit producătorului auto, decizia este determinată de succesul modelului Duster care impune eliberarea unei capacităţi de producţie la Mioveni pentru acest model.

"Pentru a răspunde succesului gamei Global Access, Grupul Renault va produce Logan MCV într-o a doua uzină. Odată cu succesul modelului Duster, uzina din Mioveni (România) trebuie să răspundă cererii comerciale foarte mari pentru acest model (al doilea din segmentul său, mai ales, în Europa). Cu scopul de a elibera o capacitate de producţie pentru Duster, Grupul Renault va produce Logan MCV şi în uzina din Tanger. Astfel, începând din primul trimestru 2017, Logan MCV va fi produs la uzina de la Mioveni şi la uzina din Tanger, în Maroc", precizează grupul Renault.

Reprezentanţii companiei subliniază, totodată, faptul că decizia nu impactează nici organizarea uzinei din Mioveni, nici activitatea şi nici salariaţii din România.

Publicaţia franceză L'Usine Nouvelle a scris miercuri că uzina Renault de la Tanger (Maroc) va începe anul viitor să producă un al patrulea model de automobil, Logan break, care până acum a fost fabricat doar la uzina de la Mioveni (România).

Această uzină, inaugurată în luna februarie 2012, produce deja modelele Sandero, Dokker şi Lodgy şi 2016 producţia ar urma să atingă un nivel record.

"Începând cu primul trimestru din 2017, vom prelua producţia acestui model care în prezent este fabricat în România", a declarat directorul uzinei Renault Tanger, Jean-François Gal. Pentru acest lucru însă vor fi nevoie de investiţii suplimentare, de aproximativ 20 milioane euro într-o uzină în care până acum s-au investit 1,2 miliarde euro.â

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană. AGERPRES/ (AS - autor: Andreea Marinescu, editor: Mariana Nica)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.