COD GALBEN: 11-06-2025 ora 20 Intre 20:00 si 21:30 se va semnala Vijelie, viteza vântului la rafală de 50…70 km/h, grindină, averse și descărcări electrice. in Județul Galaţi, Județul Vaslui;

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Turda, 27 mai /Agerpres/ - Decizia şi puterea de promovare a României ca destinaţie turistică importantă stă în noi, iar asocierea brandului Salina Turda cu brandul turistic naţional marchează un parteneriat de succes, a precizat, vineri, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism, Anca Pavel-Nedea, la lansarea Campaniei de promovare a brandului turistic al României în Salina Turda.

'Strategia de marketing a Autorităţii Naţionale pentru Turism este mai complexă. Avem o viziune nu numai în privinţa dezvoltării cu organizaţiile de management al destinaţiilor, care înseamnă un parteneriat public-privat. Vrem un parteneriat cu toţi actorii implicaţi în industria ospitalităţii. Urmărim ca prin încheierea de astfel de parteneriate să acordăm o susţinere sinergică datorită brandului naţional al ţării. Vrem să generăm o circulaţie turistică mai mare pe teritoriul ţării, să creştem incoming-ul prin reprezentanţele noastre teritoriale, prin birourile de turism externe, prin participările la târguri, prin campaniile de social media, prin noile instrumente dezvoltate pe partea de online', apreciază Anca Nedea.

ANT a încheiat un parteneriat şi cu Festivalul UNTOLD care se va desfăşura în august la Cluj-Napoca, tocmai pentru a compensa lipsa fondurilor de promovare pe care le are ANT în acest an.

'Chiar dacă banii de promovare pe care îi avem la dispoziţie sunt foarte puţini, asta nu înseamnă că nu putem face lucruri şi trebuie doar să ne lamentăm şi să aşteptăm. Decizia şi puterea de promovare a României ca destinaţie turistică importantă stă în noi. Asocierea brandului Salina Turda cu brandul turistic al României marchează un parteneriat de succes. Este foarte important să aducem împreună dorinţa de a reitera valorile României în care trebuie să credem cu toţii, mai ales valorile industriei de travel. Industria turismului integrează atât cultura, istoria, natura cu peisajele fantastice, picătură din sufletul românesc într-o singură definiţie - travel', apreciază Anca Nedea.

La baza campaniei de promovare a brandului turistic al Romaniei în Salina Turda stă Protocolul încheiat între cele două instituţii. Asocierea obiectivului Salina Turda şi a Hotelului Potaissa, investiţie realizată din fondurile proprii ale salinei, care se deschide oficial, vineri, cu brand-ul turistic naţional atribuie acestor două simboluri ale municipiului Turda, o garanţie ce le deosebeşte de celelalte obiective şi unităţi de cazare. Totodată, contribuie la îmbunătăţirea imaginii si creşterea notorietăţii României ca destinaţie pentru turiştii străini asigurând un standard ridicat al calităţii serviciilor oferite.

'În strategia de marketing a României avem ca direcţie principală să asociem brandul de turism al României cu toate obiectivele turistice importante, cunoscute sau mai puţin cunoscute. Astfel, vrem să îi familiarizăm pe vizitatori cu oferta turistică autohtonă. Vrem ca Salina Turda să fie începutul deschiderii noastre către parteneriate public-private de succes, toate având ca scop promovarea României' a spus Anca Pavel-Nedea.

'Cel mai frumos loc subteran din lume' - conform publicaţiei Business Insider, Salina Turda a fost inclusă de această publicaţie şi în topul locurilor incredibile din lume care merită să fie vizitate. Tot Business Insider a pus Salina Turda pe locul 22 în topul celor mai spectaculoase destinaţii turistice din lume.

Google Street View a celebrat 5 ani în România introducând Salina Turda în Street View, unde a depăşit în topurile internaţionale de turism obiective celebre, precum Peştera Cristalelor din Mexic sau Biserica San Clemente din Roma. Jurnaliştii de la CNN au clasat-o pe locul 2 în topul celor mai atractive 10 locuri subterane din lume, salina transformându-se într-un muzeu subteran şi parc de distracţii cu tenis de masă, billiard, panouri de baschet, piste de minigolf, un carusel şi un lac subteran pe care te poţi plimba cu barca. Salina Turda ocupă locul 5 în Top 10 destinaţii turistice din România pe Google Maps, după Castelul Bran, Castelul Peleş, Castelul Corvinilor şi Palatul Parlamentului.

Campania de promovare a brandului turistic al Romaniei în Salina Turda 'Cel mai frumos loc subteran din lume' s-a desfăşurat în prezenţa ambasadorilor turismului romanesc: Helmuth Duckadam, Ionuţ Budişteanu şi Nicolae Voiculeţ, precum şi a unei delegaţii formate din jurnalişti români şi străini şi a oficialităţilor locale.AGERPRES/(AS - autor: Carmen Marinescu, editor: Mariana Nica)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.