ZenithOptimedia: publicitatea pe Internet o va devansa pe cea pe TV până în 2017

 •  Economie
259 afişări

Companiile din întreaga lume vor cheltui anul viitor, pentru prima dată în istorie, mai mulți bani cu publicitatea pe Internet decât pe posturile de televiziune comercială, a estimat luni firma de studii de piață ZenithOptimedia.

1c92041a-0c5e-467e-a995-71f725dd1afe

Potrivit analiștilor de la ZenithOptimedia, ritmul de creștere a publicității pe Internet va fi de peste trei ori mai mare decât în restul industriei în 2016, susținută de cererea pentru mesaje publicitate în social media, mesajele video online și căutări plătite.

Anterior, ZenithOptimedia estima că publicitatea pe Internet o va devansa pe cea pe TV abia în 2018.

"Economia globală se confruntă cu provocări clare. Însă încrederea firmelor de publicitate a rămas în mare parte nemodificată iar prognozele noastre privind creșterea globală înregistrate în 2016 au rămas practic neschimbate în perioada care a trecut de la ultimele noastre estimări din decembrie", susține ZenithOptimedia.

Potrivit firmei de studii, industria de publicitate va beneficia în 2016 de Olimpiada de la Rio, campionatul european de fotbal și alegerile prezidențiale din SUA. În schimb, condițiile din China, Rusia și Brazilia, împreună cu incertitudinile cu privire la calitatea de țară membră a Uniuni Europene a Marii Britanii se numără printre provocările la adresa economiei mondiale.

Conform noilor estimări ale ZenithOptimedia cheltuielile globale cu publicitatea la nivel mondial vor înregistra în acest an o creștere de 4,6%, față de un avans de 4,7% cât estima în decembrie. Chiar și așa este vorba de o creștere superioară avansului de 3,9% înregistrat în 2015.

AGERPRES/(AS-autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)

Etichete:
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Comentează


Articole recomandate


Știrile momentului

Știri recente din Economie

Cele mai citite din Economie

Tu actualizezi lumea.

Ai filmat sau fotografiat un eveniment ieșit din comun? Noi îţi publicăm știrea.

Află mai multe
Noul Agerpres