ANT vrea, la ITB Berlin, noi parteneriate cu companiile germane, inclusiv înființarea de chartere, și proiecte cu MesseStuttgart

 •  Economie
424 afişări

Trimisul special al AGERPRES, Carmen Marinescu, transmite: Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) și-a propus, prin participarea la ITB Berlin, să stabilească noi parteneriate cu companiile germane, inclusiv înființarea de zboruri charter, dar și proiecte comune de B2B cu MesseStuttgart pentru promovarea României ca destinație turistică.

69c78aa2-e461-4663-9c49-4acfa65aaefc

Între 9 și 12 martie 2016, Berlinul devine capitala mondială a turismului, unde cele mai mari companii din domeniu, agenții de turism, tour-operatori, transportatori aerieni, lanțuri hoteliere, precum și oficiile de turism ale diverselor țări de pe mapamond, se reunesc pentru a da glas ultimelor trenduri în domeniul turistic.

'Pe parcursul târgului, România va puncta întâlniri importante cu reprezentanți ai autorităților de resort, dar și cu cei ai marilor companii din turism germane — TUI, Neckermann, DER Tour plus întâlniri cu reprezentanții media din Germania. Un moment important este întâlnirea cu reprezentanții de la MesseStuttgart care prospectează împreună cu România, prin ANT, demararea unui proiect pilot de B2B. De asemenea, vom discuta cu o companie aeriană din Germania care prospectează introducerea unor noi curse aeriene între Germania, Elveția și România, dar care nu exclude posibilitatea introducerii a 1-2 două zboruri charter pe România', a precizat pentru AGERPRES, președintele Autorității Naționale pentru Turism, Anca Pavel-Nedea.

ITB Berlin — O lume. O industrie. Un singur spectacol comercial. Țări, orașe și regiuni, operatori de turism, portaluri de rezervare online și hoteluri, mulți alți furnizori de servicii din peste 180 de țări prezintă produsele și serviciile lor. În 2016, cel mai mare târg de turism din lume, ITB Berlin, își celebrează a 50-a aniversare, marcând o poveste de succes pe plan global 'made in Berlin'. România este prezentă la ITB Berlin cu stand național încă din anul 1970. Suprafața standului României la ITB Berlin este, în 2016, de circa 400 de metri pătrați.

'Pe 10 martie, România se va alătura, ca partener ITB, evenimentului 'Dunărea unește'. Organizatorii târgului ITB au luat în calcul ca cele 20 de țări partenere ale ITB să celebreze Dunărea ca simbol al unui turism sustenabil. La eveniment va participa și ambasadorul României în Germania, Emil Hurezeanu. Cu 57 de participanți, delegația condusă de ANT va fi cea mai de forță reprezentare a României din istoricul de până acum la ITB. Vom avea un stand deosebit, nume mari din industrie, asociații de promovare, tour-operatori, consilii județene, salina Turda, stațiuni balneare', a precizat Anca Pavel-Nedea.

În 2015, în România au fost înregistrați, conform datelor INS, peste 266.930 turiști germani, cei mai mulți — 203.601 în București și celelalte orașe reședință de județ, plasând Germania pe primul loc în clasamentul țărilor emitente de turiști. În stațiunile de pe litoral au ajuns circa 4.900 de turiști germani, în Delta Dunării — 4.494, în stațiunile montane — peste 16.700, iar în cele balneare, aproape 2.800 de vizitatori germani.

La prima ediție din 1966, ITB Berlin a fost un eveniment minor, care pe un spațiu de 580 metri pătrați a găzduit nouă expozanți din cinci țări și 250 de vizitatori. Astăzi a devenit cea mai de succes platformă pentru industria turistică. În prezent sunt rezervate 26 de hale de 150.000 de metri pătrați de la Complexul Expozițional Berlin. Peste 180 de țări din întreaga lume vor fi reprezentate la acest eveniment de aproximativ 10.000 de expozanți. În fiecare an se înregistrează la ITB vânzări și afaceri internaționale de aproape șapte miliarde de euro, peste 110.000 de vizitatori din care peste 40% sunt din străinătate.

Pentru publicul larg, ITB Berlin este o oportunitate unică de a explora întreaga lume, în doar câteva ore. La fiecare pas există noi descoperiri culturale, activități interesante și aventuri care îi așteaptă atât pe cei tineri cât și mai vârstnici.

Întotdeauna cu un pas înainte, deviza de la ITB Berlin se vede, poate, cel mai bine la eTravel World. Numeroase teme de actualitate și exemple informative de bune practici vor fi prezentate în cadrul acestei secțiuni. În perioada 9-12 martie 2016, companiile își prezintă inovațiile în domeniu și discută despre noile tendințe în marketing digital, social media și servicii turistice mobile. Printre subiectele-cheie în acest an la ITB Berlin sunt realitatea virtuală, ca instrument de marketing, și problema identificării de modalități noi și rapide de furnizare a sistemelor de distribuție cu date.

O altă temă este Convenția de la Berlin ITB: Travel 4.0 — revoluția digitală. Servicii de robot, emoțiile la simpla apăsare a unui buton — digitalizare în industria de turism este principalul subiect al industriei globale de turism lider think tank în fiecare zi.

Sosirile turistice internaționale au crescut cu 4,4% în 2015 pentru a ajunge la un total de 1,181 miliarde de sosiri, potrivit celui mai recent Barometru al Organizației Mondiale de Turism (OMT). Potrivit Indicelui de încredere a OMT, luminile rămân, în mare parte, 'pe verde'. Previziuni OMT arată că sosirile turistice internaționale vor crește cu 4% la nivel global în 2016.

AGERPRES

Etichete:
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Comentează


Articole recomandate


Știrile momentului

Știri recente din Economie

Cele mai citite din Economie

Tu actualizezi lumea.

Ai filmat sau fotografiat un eveniment ieșit din comun? Noi îţi publicăm știrea.

Află mai multe
Noul Agerpres