COD GALBEN: 18-06-2025 ora 10 Intre 19 iunie, intervalul orar 12 – 21 se va semnala temperaturi deosebit de ridicate și disconfort termic

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Berlin, 24 feb /Agerpres/ - Scandalul emisiilor a afectat reputaţia şi afacerile Volkswagen nu numai în SUA, însă directorul general Matthias Mueller este încrezător că acest incident va fi urmat de noi succese, transmite DPA.

Grupul german va primi o a doua şansă pe piaţa americană, după scandalul emisiilor, a afirmat Matthias Mueller, într-un interviu acordat marţi DPA.

"Sigur ne vom confrunta cu amenzi şi, cu certitudine, vom înregistra pierderi pe piaţa americană. Totuşi, avantajul SUA vine din faptul că arată compasiune în cazul unui eşec şi îţi oferă ocazia să te redresezi dacă faci o treabă bună. Şi asta este ceea ce avem de gând să facem", a afirmat şeful celui mai mare producător auto din Europa.

Volkswagen face obiectul unor investigaţii în mai multe ţări, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule (din care 600.000 în SUA) vândute la nivel mondial cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.

În ciuda nivelului pagubelor, Mueller nu este îngrijorat de procesele colective împotriva VW.
"Acesta pare să fie un model de afaceri. Este o practică obişnuită în SUA şi oamenii încearcă acum să o importe în Europa şi Germania. Totuşi, sunt relaxat în această privinţă", a explicat directorul general al VW.

Acesta şi-a exprimat optimismul în privinţa vânzărilor: "Afacerile noastre în China încă sunt foarte bune şi vânzările în Europa s-au redresat după declinul înregistrat în ţări ca Italia şi Spania. Avem speranţe mari pentru 2016 dacă firma va reuşi să recâştige încrederea clienţilor".

Angajaţii cu contract temporar de muncă ar putea să-şi menţină slujbele, dar situaţia depinde de evoluţia vânzărilor, a afirmat Mueller. Acesta i-a reasigurat pe proprietarii maşinilor diesel că vehiculele lor nu-şi vor pierde nicio calitate în urma rechemărilor la service pentru modificarea softului care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor.

În ciuda deteriorării imaginii şi a costurilor estimate la miliarde de dolari, Matthias Mueller crede că VW va reuşi să gestioneze cea mai mare gravă criză care a afectat grupul german.

Portofoliul Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania. AGERPRES/(AS - autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.