COD GALBEN: 17-06-2025 ora 10 Intre 17 iunie, interval orar 12 – 21 Fenomene vizate se va semnala 17 iunie, interval orar 12 – 21 Fenomene vizate COD GALBEN: 17-06-2025 ora 10 Intre 17 iunie, interval orar 12 – 21Fenomene vizate se va semnala 17 iunie, interval orar 12 – 21Fenomene vizate

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Berlin, 13 oct /Agerpres/ - Grupul auto german Volkswagen AG a anunţat marţi că va reduce cheltuielile cu investiţiile la VW, principala sa marca de automobile, cu un miliard de euro pe an şi de asemenea va trece la o nouă tehnologie diesel pentru Europa şi America de Nord, transmite AFP.

Volkswagen, cel mai mare constructor auto european, face obiectul unor investigaţii în mai multe ţări, inclusiv în Germania, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.

Într-un comunicat de presă difuzat marţi, noul director pentru marca VW, Herbert Diess, a informat că pentru a face faţă efectelor scandalului motoarelor trucate s-a luat decizia ca programul actual de reducere a costurilor să fie accelerat, iar investiţiile să fie reduse cu un miliard de euro pe an. De asemenea, Diess a informat că VW va trece 'cât mai rapid posibil' la o nouă tehnologie diesel în Europa şi America de Nord, urmând să instaleze tehnologia denumită AdBlue, un produs aditiv pe bază de uree care reduce substanţial emisiile poluante ale motoarelor diesel.

Potrivit unor surse interne, VW ar putea înregistra pierderi pe ansamblul acestui an deoarece va suporta cea mai mare parte a costurilor provocate grupului Volkswagen de scandalul falsificării testelor de poluare. Volkswagen a pus deoparte 6,5 miliarde de euro pentru a face faţă costurilor acestui scandalul, însă potrivit surselor citate de Reuters cea mai mare parte a acestor costuri vor fi trecute în conturile VW.

Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania. AGERPRES/(AS - autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - [email protected].

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.