Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 15 sept /Agerpres/ - Managerul companiei de marketing şi comunicare More Than Pub, Mihaela Petrovan, a acordat un interviu AGERPRES în care povesteşte despre activitatea sa în domeniul marketingului direct, cum a reuşit să ajungă la organizarea celei de-a 7-a ediţii a Conferinţei 'Marketing digital sau promoţii offline - asta-i întrebarea?', subliniind că 'fără cybermarketing nu se mai prea poate azi..., pentru că odată ce-ai apelat la el, nu mai există cale de întoarcere'.

Cybermarketing-ul se referă la procesul de creare şi menţinere a relaţiei cu clientul prin activităţile online de facilitare a schimbului de idei, ţintind consumatorul. Acest concept desemnează activităţile aflate la intersecţia a trei domenii - marketing, economie şi tehnologie.

AGERPRES: Sunteţi absolventă a secţiei de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Universităţii din Bucureşti şi conduceţi agenţia de comunicare More Than Pub. Cum a început să se contureze ideea proiectului Marketing în Direct ?

Mihaela Petrovan: Aveam deja patru ani de activitate în domeniul marketingului direct, când în 2009 ARMAD ne-a solicitat 'reinventarea' RoDirect, evenimentul propriu al Asociaţiei care pierdea pe an ce trece priza la public. Dar pentru că, odată cu schimbarea Consiliului Director, decizia s-a anulat, am fost compensaţi cu o sumă de bani pentru eforturile depuse şi l-am lansat sub nume propriu, sub egida ARMAD.

AGERPRES: Peste câteva zile organizaţi, la Stejarii Country Club, cea de-a şaptea ediţie a proiectului Marketing în Direct. Ca iniţiatoare a proiectului, cu ce provocări v-aţi confruntat până la această ediţie ?

Mihaela Petrovan: În afară de lipsa de timp, care i-a ţinut pe unii specialişti marcomm-sales-management departe de Conferinţă, MID chiar nu a întâmpinat probleme. Este unul dintre evenimentele agenţiei More Than Pub care merge şnur. Poate şi datorită faptului că ţinem legătură lunar prin newsletters cu o baza de date alcătuită din 36.000 specialişti.

AGERPRES: Care este noutatea acestei ediţii şi ce informaţii puteţi oferi antreprenorilor care vor participa la aceasta ?

Mihaela Petrovan: Cea de-a 7a ediţie a Conferinţei 'Marketing în Direct' vine cu o tema interesantă, chiar uşor controversată: 'Marketing digital sau promoţii offline - asta-i întrebarea?'. În plus, după şase ani în care Conferinţa s-a desfăşurat la Clubul Diplomatic, din acest an facem mutarea la Stejarii Country Club.

AGERPRES: Ca la fiecare ediţie, aveţi speakeri de marcă ce vor participa la actuală ediţie a conferinţei. Care sunt aceştia ?

Mihaela Petrovan: Revine alături de noi Chris Arnold, fondatorul Creative Orchestra din Londra, Mihaela Tatu (Trainer acreditat ANC) în calitate de moderator, expertul în comunicare Laura Dragomir, fondatorul iLeo Mugur Pătraşcu, managerul Kuantero Noro Ferseta, directorul Possible Ştefan Iarca, atipicul Marius Buiculescu, specialistul în guerrilla marketing Alexandru Israil, directorul Vivid Events Andreea Munteanu, media&advocay officer Unicef Raluca Dinu, seul creaţiei Lowe Vasile Alboiu, lectorul Alin Angheluţă şi managerul agenţiei de digital Good Afternoon Mihai Năsăudean.

AGERPRES: Ce părere aveţi despre Cybermarketing versus Marketing tradiţional ?

Mihaela Petrovan: Fără cybermarketing nu se mai prea poate azi...şi odată ce-ai apelat la el, nu mai e cale de întoarcere. Dar nici marketingul tradiţional nu e de lăsat. Interacţiunea 'live' /umană cu consumatorul nu poate fi egalată de niciunul din tool-urile cibernetice. Sau, cel puţin, nu încă. Utile sunt amândouă şi, oricum, rolul nostru e să fim echidistanţi. Îi lăsăm pe cei 250 participanţi să decidă.

AGERPRES: Cum vă poziţionaţi faţă de concurenţă şi cum evaluaţi piaţa locală de relaţii publice ?

Mihaela Petrovan: Definiţia unei conferinţe e aceeaşi pentru oricare dintre organizatori. Participanţii decid unde ne aflăm în raport cu celelalte evenimente de profil. MID uzitează tehnici DM & PR, care ajută la creşterea notorietăţii evenimentului. PR-ul este pe un teritoriu mai propice ca niciodată, ca dovadă că încă mai creşte. Este răspunsul perfect la strategiile de comunicare fără media buying.AGERPRES/(A - autor Alexandru Cojocaru, editor George Andrei)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - [email protected].

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.