Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Serviciul Call Center al Poştei Române, în Republica Moldova, a fost externalizat către un partener specializat, a anunţat operatorul naţional de servicii poştale, într-un comunicat de presă transmis, miercuri, AGERPRES.

"În efortul de a îmbunătăţi constant calitatea serviciilor oferite clienţilor noştri şi de a optimiza eficienţa operaţională, Poşta Română a decis să externalizeze acest serviciu către un partener specializat. Prin această măsură, ne propunem să asigurăm un răspuns mai rapid şi mai eficient la solicitările clienţilor. Cu un volum zilnic de 2.000 de apeluri şi peste 200 de e-mailuri, serviciul de Call Center oferă acum un răspuns prompt şi profesionist, cu un timp mediu de aşteptare de aproximativ 30 de secunde. Serviciile oferite sunt de înaltă calitate, incluzând introducerea unor date detaliate despre solicitările clienţilor, facilitând astfel analiza şi îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor prestate de Poşta Română", se arată în comunicat.

Potrivit sursei citate, implementarea acestui sistem a fost posibilă datorită utilizării unui software telefonic performant şi a unui sistem avansat de CRM (Managementul Relaţiilor cu Clienţii), care permit identificarea rapidă şi eficientă a problemelor şi soluţionarea promptă a solicitărilor clienţilor.

Poşta Română a inaugurat, pe data de 12 decembrie 2022, prima subsidiară externă la Chişinău, Republica Moldova. Prin acest demers, compania şi-a asumat internaţionalizarea, respectiv elaborarea unor strategii pe termen lung pentru a-şi lărgi aria în care activează. Deschiderea primei subsidiare externe a Poştei Române la Chişinău se înscrie în eforturile proiectului "România - hub logistic".

De asemenea, prin acest proiect operatorul poştal naţional intenţionează să sprijine integrarea spaţiului geografic al Republicii Moldova în vederea dezvoltării unui nod logistic important în zona Europei de Sud-Est. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Ady Ivaşcu)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.