COD GALBEN: 18-05-2025 ora 10 Intre 18 mai, ora 12 – 18 mai, ora 21 se va semnala intensificări ale vântului, instabilitate atmosferică temporar accentuată COD GALBEN: 19-05-2025 Intre 00:00 si 06:00 se va semnala Intensificări ale vântului cu viteze la rafală de 90...100 km/h. in Județul Cluj , zona de munte de peste 1800 m;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 10 ian /Agerpres/ - Aproape o treime dintre utilizatorii de internet au parole diferite pentru fiecare cont online pe care îl deţin, în timp ce o persoană din 10 apelează la aceeaşi parolă de acces pentru toate conturile, reiese dintr-o analiză de specialitate realizată de Kaspersky Lab, publicată marţi.

Conform cercetării, unul din cinci utilizatori de internet (18%) s-a confruntat cu o tentativă de spargere a conturilor, dar ulterior puţini au setat parole eficiente. Astfel, doar circa o treime (30%) dintre cei chestionaţi au spus că deţin parole diferite pentru fiecare cont online, în timp ce o persoană din 10 foloseşte aceeaşi parolă pentru toate conturile online.

De asemenea, utilizatorii nu creează parole suficient de complicate, care să-i protejeze de compromiterea conturilor şi de şantaj, potrivit specialiştilor de la Kaspersky Lab. În acest context, aproape jumătate (47%) dintre internauţi folosesc parole formate din litere mici şi mari, iar doi din trei (64%) folosesc litere şi cifre. Cu toate acestea, utilizatorii susţin că au nevoie de parole puternice pentru contul de online banking (51%), e-mail (39%) şi în magazinele online (37%).

Studiul Kaspersky arată că oamenii nu au un comportament adecvat în ceea ce priveşte parolele, în sensul că le dezvăluie altor persoane şi folosesc metode nesigure, pentru a şi le aminti.

Rezultatele cercetării relevă că aproape o treime (28%) dintre respondenţi au dezvăluit parola unui membru apropiat din familie, iar 11% dintre ei unor prieteni. Totodată, o persoană din cinci (22%) a recunoscut că şi-a notat parolele pe un carneţel, ca să nu le uite.

Kaspersky Lab este o companie globală de securitate cibernetică, fondată în anul 1997, ce are în portofoliu, la ora actuală, peste 400 de milioane de utilizatori individuali şi 270.000 de companii - client.AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.