În încercarea de a scăpa de stigmatul "știrilor false", Facebook anunță lansarea "Journalism Project"

 •  Cultură
1226 afişări

Compania Facebook a lansat, miercuri "Journalism Project", în contextul în care cea mai mare rețea de socializare din lume caută să-și consolideze relația cu organizațiile media, informează Reuters.

879c5ea9-af1a-45ac-aee7-de3039b928db

Lansarea vine la mai puțin de o săptămână după ce compania fondată de Mark Zuckerberg a primit-o în rândurile sale pe fosta reporteră, prezentatoare și gazdă de televiziune de la CNN pentru a conduce echipa de relații cu organizațiile media.

Potrivit anunțului făcut miercuri de Facebook, noul proiect se va concentra pe îmbunătățirea formatelor de relatare a evenimentelor precum "Live", "360" și "Instant Articles".

De asemenea, compania a anunțat că va testa o caracteristică a instrumentului "Instant Articles" pentru a permite cititorilor să consulte în același timp mai multe articole de la organizațiile media preferate.

Facebook va colabora în acest sens cu organizații terțe în vederea promovării acurateții informațiilor și pentru a-i ajuta pe utilizatori să decidă care surse sunt de încredere, în încercarea de a scăpa de stigmatul "știrilor false". Rețeaua a fost acuzată în ultimele luni că nu face îndeajuns de multe eforturi în ceea ce privește știrile false distribuite de utilizatori în timpul campaniei prezidențiale din Statele Unite și se află în plin proces de a remedia situația. "Facem multe eforturi pentru propășirea unui ecosistem de știri sănătoase și a jurnalismului", susține într-un mesaj postat pe blogul Facebook Fidji Simo, director de produs în cadrul companiei.

Totodată, Facebook a anunțat miercuri că ia în calcul introducerea calupurilor de publicitate în cadrul clipurilor video. Compania a testat anterior un astfel de format publicitar pentru Facebook Live.

AGERPRES/(AS — autor: Dana Purgaru, editor: Mariana Ionescu, editor online: Andreea Lăzăroiu)

Etichete:
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Comentează


Articole recomandate


Știrile momentului

Știri recente din Cultură

Cele mai citite din Cultură

Tu actualizezi lumea.

Ai filmat sau fotografiat un eveniment ieșit din comun? Noi îţi publicăm știrea.

Află mai multe
Noul Agerpres